keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Kp 1

Tänäänhän se vuoto sitten alkoi. No, sain jo varattua klinikalta UÄ:n 10 päivän pähän pakastetun alkionsiirron ajoittamista varten. Huomaan, etten vielä aseta tähän kiertoon mitään erityisiä toiveita. Ehkä se johtuu tästä päivästä nro 1. Todennäköisesti odotukset nousevat päivämäärien edetessä. Niinhän se on käynyt aiemmissakin kierroissa.

Kurjaa kuitenkin ettei tuo luomukierto tuonut tulosta. Olisi ollut niin ihanaa raskaantua "ihan itselleen", ilman tekniikkaa tai lääkkeitä..  Ei niin, että olisin avustettua raskaaksi tulemista vastaan millään tavalla. Olen valmis olemaan vaikka 9 kk sairaalassa kaikissa letkuissa ja hoidoissa, jos sen lopputulemana meillä olisi vauva. Mutta niinkään tämä asia ei ikävä kyllä toimi.

Mun on aina vaikaa kertoa kullalle kotona, että "tänään ne kuukautiset taas alkoi". Tiedän, että emme mitenkään odottaneet ihmeitä tältä kierrolta, mutta joka kerta se on yhtä tylsää ja apeaa. Täytyy taas tänään kerätä itsensä ja kertoa, että uutta hoitokiertoa kohti mennään. Vaikka mahdollisimman positiivisena, jos se fiilis tarttuisi ja jatkuisi koko kierron!

Olen alkanut miettiä niitä kaikkia akupunktioita ja muita hoitoja, joista olen täällä lukenut (homeopatia, reiki..). Olen ollut aika konservatiivisen lääketieteen kannattaja, mutta ei kai tässä ole mitään hävittävääkään? Muuta kuin taas lisää rahaa ja aikaa..

1 kommentti:

  1. Olen pahoillani kuukautisista! Moni on tainnut kokeilla vyöhyketerapiaa. Itsekin olisin varmasti mennyt sellaiseen nyt alkuvuodesta, ellei asiat olisi menneet toisin. Kaikki keinot käyttöön vaan! Oma rentoutuminen ja hyvän olon tavoittelu on tärkeää myös.

    VastaaPoista