torstai 28. helmikuuta 2013

Epämääräisiä päiviä

Nyt olen taas päässyt niihin epämääräisiin päiviin. Jotenkin oma fiilikseni muuttuu, kun ohitan ns. viimeisen teoreettisen kiinnittymispäivän. Koska en koe (tietenkään) yhtään mitään oireita eikä minulla ole ollut minkäänlaista viitettä kiinnittymisvuodosta, olo on taas kurjalla tavalla tyhjä.

Vaikka olen edelleen koittanyt jatkaa optimistista puhumista vatsalleni, ovat puhumiskerrat harventuneet. En oikein tiedä, mistä tämä johtuu. En halua "luovuttaa" jo tässä vaiheessa kun raskaustestiinkin on aikaa viikko. Eihän vielä mitään ole ainakaan varmuudella menetetty!

Koko oma yleisfiilis on hieman nuukahtanut. Tosin olen nukkunut luvattoman vähän koko kuluneen viikon aikana, syöminen on ollut epäsäännöllistä ja herkkuja on mennyt tavallista enemmän. Takapuolellani olen istunut kaiken hereilläoloajan, joten minkäänlaista liikuntaa ei todellakaan ole harrastettu. Eli kaikki tekijät huonoon fiilikseen ovat kasassa.

Nyt takapuoleni jo vihloo koko päivän istumisesta, joten taidanpä lähteä iltapesulle ja nukkumaan. Ja koitan saada ladattua itseeni positiivisempaa moodia. Yritän... ainakin koitan yrittää...

1 kommentti:

  1. Tiedän tuon tunteen ihan täysin. Minullakaan ei juurikaan oireita ole ja olo tuntuu siksi vähän tyhjältä. Voiko tuolla kohdussani muka tapahtua jotain?

    Toivottavasti sinun fiiliksesi on jo parantunut. Pidän kovasti peukkuja, että lähipäivinä teet jo positiivisen raskaustestin!

    VastaaPoista